Čtěte o online marketingu

Kočka, pes i myš, mají rádi quiche

S Adamem nás těší nejen pracovat v oblasti online marketingu pro vlastní klienty, vzdělávat se a s láskou se starat o naši malinou Lilinku. Také jsme…
Pokračujte ve čtení

Účinný linkbuilding – EGO baiting

Každý je rád, když se mu něco povede a je za to pochválen. Pochvala je jako pohlazení od maminky. Chválu si většinou zasloužíme…
Pokračujte ve čtení

Tichý Šimko Vyskočil na Podstavec a to vše na SEOrestart 2014!

Zatímco většina z vás určitě ještě po včerejší výživné konferenci SEOrestart popíjí pivečko v restauraci Cesta Časem nebo jinde, já, Adam a Lily již sedíme či ležíme v…
Pokračujte ve čtení

Jak vybrat dobré a kvalitní partnery pro linkbuilding?

Je linkbuilding na přelomu roku 2014/2015 pomalu již zakázané slovo? Nebojte se, není. Jen musí být stále důmyslnější, vtipnější, sofistikovanější, přirozenější. Zkrátka jako žena, která se chce zalíbit,…
Pokračujte ve čtení

Jak prosím pěkně na ty zpětné odkazy?

Co je cílem linkbuildingu (link buildingu, získávání odkazů)? Jak získávat odkazy na svůj web? Kolik mě to bude stát? Co má splňovat “ideální”…
Pokračujte ve čtení

Family building v Jindřichově mlýně

Protože jsme poslední měsíc úplná rodina, rozhodli jsme se, že si uděláme první "rodinný" výlet. A to ne ledajaký. Název Family building získal tak…
Pokračujte ve čtení

Workshop OpenRefine

To jsou samé porody a svatby a nikde žádný článek z oboru. A přitom s Adamem pilně pracujeme, navštěvujeme workshopy i školení, co…
Pokračujte ve čtení
Focení v ateliéru Jaja

Co z toho dítěte bude? Markeťák? SEO specialista? Copywriter?

Naše síly se spojily a to doslova a do písmene. Procházíme si dalším rokem změn. Náročnost soužití roste exponenciální křivkou od dob sbližování.…
Pokračujte ve čtení

Jak se stále ještě optimalizují weby? Velmi klíčově!

aneb proč lidé kupují shnilá jablka? Nebojte, nebudu psát o nedobrém ovoci, ale tahle parafráze mě zkrátka napadla jako první, když jsem se…
Pokračujte ve čtení

Marketing Festival 2013 – Hip hop kempy už tolik nefrčí

Na Marketing Festival jsem chtěla a moc. Tolik libozvučných jmen, slibujících opravdu velkou akci. "A kdo z účinkujících dorazí, tak dorazí, kdo ne,…
Pokračujte ve čtení