Čtěte o online marketingu
PR (advertorial) článek je text určený široké veřejnosti, jehož cílem je vzbudit zájem a podpořit konkrétní akci. Např. koupit produkt či službu, přivést…
Google spustil AI Mode, nový režim vyhledávání založený na modelu Gemini 2.5, který proměňuje Google z vyhledávače na konverzačního asistenta. Uživatelé dostávají komplexní…
Pro klienty hledám řešení technických nedostatků, které ovlivňují viditelnost webu ve vyhledávačích. Přesto jsem si ráda zašla na školení technického SEO. Těmito slovy…
Co jsem si odnesla z workshopu „Začněte využívat ChatGPT&spol naplno“ Davida Grudla? V květnu 2025 jsem se znovu zúčastnila workshopu o umělé inteligenci.…
AI Overviews (v češtině Google uvádí jako „Přehledy od AI“) jsou novou funkcí ve výsledcích vyhledávání Google, která pomocí generativní umělé inteligence přímo…
Dobře strukturovaný obsah dnes rozhoduje o tom, jestli vás vůbec AI modely použijí jako zdroj. Nejde přitom o klasický SERP, ale o tzv.…
Zpětné odkazy dlouhodobě patří mezi klíčové faktory SEO. V roce 2016 potvrdil Andrey Lipattsev z Googlu, že odkazy (links) patří mezi tři nejdůležitější…
Myslíte si, že linkbuilder je člověk, co lepí odkazy lepidlem? Tak to radši ani nečtěte dál. Ale jestli tušíte, že za každým kvalitním…
V životě se často snažíme najít tu nejlepší cestu. Někdy jde o zásadní rozhodnutí, třeba jestli se ostříhat na mikádo, nebo si nechat…
Před pár dny jsme si část SEO komunity dala reset. Sešli jsme se na 10. ročníku konference SEO restart, a to rovnou v…









