Čtěte o online marketingu
AI Overviews (v češtině Google uvádí jako „Přehledy od AI“) jsou novou funkcí ve výsledcích vyhledávání Google, která pomocí generativní umělé inteligence přímo…
Dobře strukturovaný obsah dnes rozhoduje o tom, jestli vás vůbec AI modely použijí jako zdroj. Nejde přitom o klasický SERP, ale o tzv.…
Zpětné odkazy dlouhodobě patří mezi klíčové faktory SEO. V roce 2016 potvrdil Andrey Lipattsev z Googlu, že odkazy (links) patří mezi tři nejdůležitější…
Myslíte si, že linkbuilder je člověk, co lepí odkazy lepidlem? Tak to radši ani nečtěte dál. Ale jestli tušíte, že za každým kvalitním…
V životě se často snažíme najít tu nejlepší cestu. Někdy jde o zásadní rozhodnutí, třeba jestli se ostříhat na mikádo, nebo si nechat…
Před pár dny jsme si část SEO komunity dala reset. Sešli jsme se na 10. ročníku konference SEO restart, a to rovnou v…
Umělá inteligence (AI) vstupuje na scénu copywritingu s velkým potenciálem změnit způsob, jakým tvoříme obsah. Zatímco někteří se obávají, že AI může lidem…
Vstupujeme do éry, ve které se hranice mezi člověkem a strojem stírají. A stojí za to pochopit, jak se tyto dva světy prolínají.…
Hned na začátku prozradím, že cesta Mistra Google Analytics 4 bude dlouhá a strastiplná. Ale může pomoci Honza Tichý. Dělá pro to maximum,…
Jaké jsou dojmy z konference AI Date, kterou pořádala před pár dny agentura TASTE? Přednášky se dotýkaly široké škály témat, od budoucnosti marketingových…