Analýza klíčových slov
Myslíte si, že pod tajuplnou formulací analýza klíčových frází se skrývá pouze zjištění hledanosti, konkurence a navržené nabídky za proklik? Že jste něco takového dostali od svého SEO konzultanta? Au! Ukážu vám, jak analýzu dělám já a co se z ní dá získat.
Máte 5 oblíbených a nejvíce hledaných frází a na ty se chcete umístit na horních příčkách ve vyhledávačích? Připravte se na velmi krutý boj ve vyhledávačích, který nejspíš nevyhrajete. Zvláště, pokud se na těchto 5 frází budete soustředit prvoplánově. Lidé na Googlu a v Seznamu nehledají jenom jedno nebo dvouslovnými výrazy. Mnohem zajímavější pro vás mohou být víceslovné fráze, které sice hledá méně lidí, ale jejich hledání se blíží uskutečněné objednávce.
Otázky k analýze klíčových frází
Proč chtít analýzu klíčových frází?
Výstup z analýzy klíčových frází vám zodpoví následující otázky:
- Co se nejvíc hledá?
- Co z toho je konkurenceschopné a relevantní?
- Je současná struktura webu dostatečná?
- Když stavím nový web, jak by měla vypadat ideální struktura?
- Které kategorie jsou důležité? Které naopak?
- Které fráze (témata) využiji pro obsahovou strategii?
- Na co se mám zaměřit v linkbuildingu?
- Které fráze se hodí pro PPC?
- Jak je web v současné době viditelný?
Odkud data získáte?
- Z vlastní hlavy – Přemýšlím, jak lidé hledají. A jak bych hledala já.
- Od konkurence – Jak se o tom mluví na webech konkurence?
- Další weby – Jak o tom lidé diskutují? Jak tomu říkají? Líbí se jim to nebo ne?
- Google Analytics – Pořád můžeme vidět, jak lidé hledali v Seznamu a přišli na web.
- Search Console – V části analýza vyhledávání zjistím dotazy za poslední 3 měsíce nejdéle.
- Google Keyword Planner a Sklik pro návrh klíčových slov – Nástroje pro vyhledávače Google a Seznam. Dobrý zdroj pro získání velkého množství relevantních dotazů.
- Marketing Miner
Kolik dotazů analyzovat?
Záleží, v jakém oboru se pohybujte a kolik můžete do analýzy klíčových frází investovat.
Pro některý obor je možné dohledat pouze několik stovek hledaných dotazů. Pro jiný může být i 10 000 málo.
Obvykle při analýze zpracováváme 500 – 8 000 dotazů.
Jak analyzujete?
Získaná data očistím od duplicitních dotazů a nesmyslných výrazů. Zeptám se vás na relevance a díky tomu budu vědět, na které fráze se více soustředit a které vypustit. Pak už nás čeká segmentace jednotlivých frází a analýza těchto segmentů.
Společně se zamyslíme nad otázkami, které vás mohou zajímat a v analýze na ně hledáme odpověď.
Jak vypadá výstup z analýzy?
Analýzu klíčových frází dostanete v XLS souboru společně se shrnutím a doporučením dalšího postupu. K analýze klíčových frází většinou klientům dodávám doporučení ke změnám struktury webu a pár tipů na témata vhodná k tvorbě obsahu webu.
Další informace ke „klíčovce“
Přečtěte si o analýze klíčových frází od kolegů z oboru:
Proč spolupracovat se mnou?
Profesionalita a lidský přístup
Jsem SEO konzultantka a umím linkbuilding. Dočkáte se ode mě lidského a individuálního přístupu. Mám za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarala jsem se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.
Jsem tu už nějaký ten pátek
Poradím vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Mám více jak 13 let zkušeností, používám selský rozum a odvádím poctivou práci. Prohlédněte si moje projekty a reference.
Mám pro vás nápad
Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.
Klienti řekli
Web: www.kurzor.co.uk
Web: Delibarry.com/cz
Poptejte analýzu klíčových frází
Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 737 269 794, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.
Cena analýzy klíčových slov obvykle začíná na částce 35.000 Kč. Konečná částka závisí na rozsahu.
Hodinová sazba pro dlouhodobou spolupráci je 1.800 Kč (cena za hodinu bez DPH).
Hodinová sazba za jednorázovou konzultaci je 2.700 Kč (cena za hodinu bez DPH). Jsem plátce DPH.