Analýza klíčových slov
Myslíte si, že pod tajuplnou formulací analýza klíčových frází se skrývá pouze zjištění hledanosti, konkurence a navržené nabídky za proklik? Že jste něco takového dostali od svého SEO konzultanta? Au! Ukážeme vám, jak analýzu děláme my a co se z ní dá získat.
Otázky k analýze klíčových frází
Proč chtít analýzu klíčových frází?
Výstup z analýzy klíčových frází vám zodpoví následující otázky:
- Co se nejvíc hledá?
- Co z toho je konkurenceschopné a relevantní?
- Je současná struktura webu dostatečná?
- Když stavím nový web, jak by měla vypadat ideální struktura?
- Které kategorie jsou důležité? Které naopak?
- Které fráze (témata) využiji pro obsahovou strategii?
- Na co se mám zaměřit v linkbuildingu?
- Které fráze se hodí pro PPC?
- Jak je web v současné době viditelný?
Odkud data získáte?
- Z vlastní hlavy – Přemýšlíme, jak lidé hledají. A jak bychom hledali my.
- Od konkurence – Jak se o tom mluví na webech konkurence?
- Další weby – Jak o tom lidé diskutují? Jak tomu říkají? Líbí se jim to nebo ne?
- Google Analytics – Pořád vidíme, jak lidé hledali v Seznamu a přišli na web.
- Search Console – V části analýza vyhledávání zjistíme dotazy za poslední 3 měsíce nejdéle.
- Google Keyword Planner a Sklik pro návrh klíčových slov – Nástroje pro vyhledávače Google a Seznam. Dobrý zdroj pro získání velkého množství relevantních dotazů.
- Marketing Miner
Kolik dotazů analyzovat?
Záleží, v jakém oboru se pohybujte a kolik můžete do analýzy klíčových frází investovat.
Pro některý obor je možné dohledat pouze několik stovek hledaných dotazů. Pro jiný může být i 10 000 málo.
Obvykle při analýze zpracováváme 500 – 8 000 dotazů.
Jak analyzujete?
Získaná data očistíme od duplicitních dotazů a nesmyslných výrazů. Zeptáme se vás na relevance a díky tomu budeme vědět, na které fráze se více soustředit a které vypustit. Pak už nás čeká segmentace jednotlivých frází a analýza těchto segmentů.
Společně se zamyslíme nad otázkami, které vás mohou zajímat a v analýze na ně hledáme odpověď.
Jak vypadá výstup z analýzy?
Analýzu klíčových frází dostanete v XLS souboru společně se shrnutím a doporučením dalšího postupu. K analýze klíčových frází většinou klientům dodáváme doporučení ke změnám struktury webu a pár tipů na témata vhodná k tvorbě obsahu webu.
Další informace ke „klíčovce“
Přečtěte si o analýze klíčových frází od kolegů z oboru:
Proč spolupracovat s námi?
Profesionalita a lidský přístup
Jsme konzultanti a odborníci na SEO a UX. Dočkáte se od nás lidského a individuálního přístupu. Máme za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarali jsme se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.
Jsme tu už nějaký ten pátek
Poradíme vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Máme 10 let zkušeností, používáme selský rozum a odvádíme poctivou práci. Naše projekty a reference mluví za nás.
Máme pro vás nápad
Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.
Naši klienti řekli
Web: Delibarry.com/cz
Web: eshop.ledsolution.cz
Web: www.kurzor.co.uk
Zeptejte se na analýzu klíčových frází
Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 774 508 788, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.
Cena analýzy klíčových slov obvykle začíná na částce 30.400 Kč. Konečná částka závisí na rozsahu. Hodinová sazba za služby spojené s analýzou klíčových slov je 1.600 Kč (cena za hodinu bez DPH). Jsme plátci DPH.