Analýza klíčových slov

Myslíte si, že pod tajuplnou formulací analýza klíčových frází se skrývá pouze zjištění hledanosti, konkurence a navržené nabídky za proklik? Že jste něco takového dostali od svého SEO konzultanta? Au! Ukážeme vám, jak analýzu děláme my a co se z ní dá získat.

Máte 5 oblíbených a nejvíce hledaných frází a na ty se chcete umístit na horních příčkách ve vyhledávačích? Připravte se na velmi krutý boj ve vyhledávačích, který nejspíš nevyhrajete. Zvláště, pokud se na těchto 5 frází budete soustředit prvoplánově.Lidé na Googlu a v Seznamu nehledají jenom jedno nebo dvouslovnými výrazy. Mnohem zajímavější pro vás mohou být víceslovné fráze, které sice hledá méně lidí, ale jejich hledání se blíží uskutečněné objednávce.

Otázky k analýze klíčových frází

Proč chtít analýzu klíčových frází?

Výstup z analýzy klíčových frází vám zodpoví následující otázky:

  1. Co se nejvíc hledá?
  2. Co z toho je konkurenceschopné a relevantní?
  3. Je současná struktura webu dostatečná?
  4. Když stavím nový web, jak by měla vypadat ideální struktura?
  5. Které kategorie jsou důležité? Které naopak?
  6. Které fráze (témata) využiji pro obsahovou strategii?
  7. Na co se mám zaměřit v linkbuildingu?
  8. Které fráze se hodí pro PPC?
  9. Jak je web v současné době viditelný?

Odkud data získáte?

  1. Z vlastní hlavy – Přemýšlíme, jak lidé hledají. A jak bychom hledali my.
  2. Od konkurence – Jak se o tom mluví na webech konkurence?
  3. Další weby – Jak o tom lidé diskutují? Jak tomu říkají? Líbí se jim to nebo ne?
  4. Google Analytics – Pořád vidíme, jak lidé hledali v Seznamu a přišli na web.
  5. Search Console – V části analýza vyhledávání zjistíme dotazy za poslední 3 měsíce nejdéle.
  6. Google Keyword Planner a Sklik pro návrh klíčových slov – Nástroje pro vyhledávače Google a Seznam. Dobrý zdroj pro získání velkého množství relevantních dotazů.
  7. Marketing Miner

Kolik dotazů analyzovat?

Záleží, v jakém oboru se pohybujte a kolik můžete do analýzy klíčových frází investovat.

Pro některý obor je možné dohledat pouze několik stovek hledaných dotazů. Pro jiný může být i 10 000 málo.

Obvykle při analýze zpracováváme 500 – 8 000 dotazů.

Jak analyzujete?

Získaná data očistíme od duplicitních dotazů a nesmyslných výrazů. Zeptáme se vás na relevance a díky tomu budeme vědět, na které fráze se více soustředit a které vypustit. Pak už nás čeká segmentace jednotlivých frází a analýza těchto segmentů.

Společně se zamyslíme nad otázkami, které vás mohou zajímat a v analýze na ně hledáme odpověď.

Jak vypadá výstup z analýzy?

Analýzu klíčových frází dostanete v XLS souboru společně se shrnutím  a doporučením dalšího postupu. K analýze klíčových frází většinou klientům dodáváme doporučení ke změnám struktury webu a pár tipů na témata vhodná k tvorbě obsahu webu.

Proč spolupracovat s námi?

Profesionalita a lidský přístup

Jsme konzultanti a odborníci na SEO a UX. Dočkáte se od nás lidského a individuálního přístupu. Máme za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarali jsme se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.

Jsme tu už nějaký ten pátek

Poradíme vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Máme 10 let zkušeností, používáme selský rozum a odvádíme poctivou práci. Naše projekty a reference mluví za nás.

Máme pro vás nápad

Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.

Naši klienti řekli

Zeptejte se na analýzu klíčových frází

Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 774 508 788, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.

Cena analýzy klíčových slov obvykle začíná na částce 26.600 Kč. Konečná částka závisí na rozsahu. Hodinová sazba za služby spojené s analýzou klíčových slov je 1.400 Kč (cena za hodinu bez DPH). Jsme plátci DPH. 

Pole označená * jsou povinná

(volitelné)

(volitelné)

Dejte nám prosím vědět, pokud preferujete typ komunikace, termín a čas telefonátu (pokud ho preferujete), atd.