Copywriting aneb aby texty prodávaly

Nehezké texty odpuzují zákazníky a působí nevratné škody. Bez kvalitního copywritingu se neobejde reklama, marketingová komunikace a ani web.

Textový obsah musí zaujmout, polapit a už nepustit. Připravíme vám texty, které toto splní. Při psaní se trefíme „do černého“. Copywriting nebude postrádat vtip, bystrost a originalitu. Protože rozumíme přirozenému vyhledávání, neočekávejte od nás žádný SEO copywriting. Když připravujete web, Adam vám napíše vychytané texty důležité vstupní stránky. Míša vám ráda připraví srozumitelný a hodnotný článek na váš blog.

Degustace textů na webu

Co vás zajímá?

  1. Obsah na web – Zaujměte internetové uživatele a proměňte je v dychtivé čtenáře.
  2. Reklamní texty – Získejte texty pro propagační materiály, newslettery, letáky, atp.
  3. PR články – Oslovte účinně čtenáře a rozšiřte povědomí o svém produktu.
  4. Tiskové zprávy – Dostaňte své sdělení do médií.
  5. Korektury a redakce textů – Nechte si upravit své stávající texty, aby lépe fungovaly.

Proč spolupracovat s námi?

Profesionalita a lidský přístup

Jsme konzultanti a odborníci na SEO a UX. Dočkáte se od nás lidského a individuálního přístupu. Máme za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarali jsme se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.

Jsme tu už nějaký ten pátek

Poradíme vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Máme 10 let zkušeností, používáme selský rozum a odvádíme poctivou práci. Naše projekty a reference mluví za nás.

Máme pro vás nápad

Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.

Naši klienti řekli

Zeptejte se na copywriting

Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 774 508 788, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář. Orientační cena tvorby textů je 1.600 Kč za normostranu. Ale na počet normostran si nehrajeme.

Příprava se také počítá. Ještě než začneme psát, budeme se ptát. Kdo je váš zákazník? Co ho trápí? Jak mu dokážete pomoci? Čím jste výjimeční? Pak vymyslíme, jak a o čem psát a začneme. Příprava je pro každý projekt jiná, proto i výsledná cena za copywriting je různá.

Pole označená * jsou povinná

(volitelné)

(volitelné)

Dejte nám prosím vědět, pokud preferujete typ komunikace, termín a čas telefonátu (pokud ho preferujete), atd.