Copywriting aneb aby texty prodávaly

Nehezké texty odpuzují zákazníky a působí nevratné škody. Bez kvalitního copywritingu se neobejde reklama, marketingová komunikace a ani web.

Textový obsah musí zaujmout, polapit a už nepustit. Připravím vám ve spolupráci s kolegy texty, které toto splní. Při psaní se trefíme „do černého“. Copywriting nebude postrádat vtip, bystrost a originalitu. Protože rozumíme přirozenému vyhledávání, neočekávejte od nás žádný SEO copywriting. Když připravujete web, napíšeme vám vychytané texty pro důležité vstupní stránky. Nebo připravíme srozumitelné články na váš blog.

Degustace textů na webu

Co vás zajímá?

  1. Obsah na web – Zaujměte internetové uživatele a proměňte je v dychtivé čtenáře.
  2. Reklamní texty – Získejte texty pro propagační materiály, newslettery, letáky, atp.
  3. PR články – Oslovte účinně čtenáře a rozšiřte povědomí o svém produktu.
  4. Tiskové zprávy – Dostaňte své sdělení do médií.
  5. Korektury a redakce textů – Nechte si upravit své stávající texty, aby lépe fungovaly.

Proč spolupracovat se mnou?

Profesionalita a lidský přístup

Jsem SEO konzultantka a umím linkbuilding. Dočkáte se ode mě lidského a individuálního přístupu. Mám za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarala jsem se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.

Jsem tu už nějaký ten pátek

Poradím vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Mám více jak 13 let zkušeností, používám selský rozum a odvádím poctivou práci. Prohlédněte si moje projekty a reference.

Mám pro vás nápad

Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.

Klienti řekli

Poptejte copywriting

Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 737 269 794, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.

Orientační cena tvorby textů je 1.000 Kč (cena bez DPH) za normostranu. Ale na počet normostran si nehrajeme.

Příprava se také počítá. Ještě než začneme psát, budeme se ptát. Kdo je váš zákazník? Co ho trápí? Jak mu dokážete pomoci? Čím jste výjimeční? Pak vymyslíme, jak a o čem psát a začneme. Příprava je pro každý projekt jiná, proto i výsledná cena za copywriting je různá.