Čtěte o online marketingu

Jaké bylo školení Roberta Vlacha z navolnenoze.cz?

První prosinec 2015 byl pro nás s Míšou jubilejní. Byl tomu totiž přesně rok, co jsem odešel na volnou nohu. A protože dobrá výročí…
Pokračujte ve čtení

SEOloger: SEO a UX nejen při návrhu webu

Předposlední SEOloger v roce 2015 na téma - SEO a UX nejen při návrhu webu - byl velmi úspěšný. Kvalitou i docházkou. Bravo, Pavel Ungr a…
Pokračujte ve čtení

A s Gephi přišla vizualizace prolinkování

V pražské Pintě se včera vizualizovalo prolinkování na webu v nástroji Gephi. Open-source má pod palcem Zdeněk Nešpor, konzultant z Medio Interactive. Připravil si…
Pokračujte ve čtení

Recenze workshopu analýzy klíčových frází od Pavla Ungra. Určitě běžte!

Pavel Ungr: "Dám vám návod, jak na analýzu klíčových slov. Je na vás, co s tímto know-how uděláte." Na studiu u Pavla Vydala jsem se na…
Pokračujte ve čtení

Algoritmus Panda 4.2 je na světě

Algoritmus Panda 4.2 je tady. Přichází na svět téměř po 10 měsících po poslední aktualizaci. Nezasáhne weby okamžitě. Plné zavedení Pandy 4.2 bude trvat…
Pokračujte ve čtení

Real time data v Google Trends

Pokud rádi sledujete trendy v internetovém vyhledávání, určitě jste zaznamenali nedávné vylepšení nástroje Google Trends. Před 4 dny oznámil Google největší rozšíření Google Trends od…
Pokračujte ve čtení

10 důvodů poklesu Trust Flow nebo Citation Flow

Včera vyšel na blogu Majestic článek od Dixona Jonese: 10 Reasons you might lost Trust Flow or Citation Flow. Pokud tyto metriky sledujete…
Pokračujte ve čtení

SEO Restart 2015

Včera proběhl třetí ročník konference o vyhledávání a nalézání, SEO Restart 2015, kterou pořádá Medio Interactive. Ročník 2014 jsme navštívili všichni. Já, Adam…
Pokračujte ve čtení

8 důvodů, proč jít do responzivního designu či mobilní verze webu

Jestli jste doposud opomíjeli téma responzivní nebo mobilní web, je nejvyšší čas přístup změnit a přečíst si, co na nás vyhledávač Google chystá. 21. 4.…
Pokračujte ve čtení

Šikovný linkbuilder je výhra

Web vám běží, většinou i funguje. Začali jste přemýšlet nad vhodnou formou propagace. Kromě placené reklamy (PPC) můžete vyzkoušet získávání zpětných odkazů (linkbuilding).…
Pokračujte ve čtení