„Dobrý den, chtěl bych měsíčně získat 15 odkazů pro web www.mujnejlepsiweb.cz, můžete mi prosím poslat cenovou nabídku?“
Ahoj linkbuildeři, dobrý den, majitelé webů a e-shopů.
Také dostáváte podobné poptávky? Nebo je naopak posíláte a hledáte tak šikovného linkbuildera? Zadržte, není to správná cesta. O tom bude pojednávat 4. kapitola z knížky Ultimate Guide to Link Building od Erica Warda & Garretta Frenche.
Jakou metriku linkbuildingové kampaně si stanovíte, takových výsledků budete dosahovat. Pokud pro vás bude důležitá metrika počet odkazů získaných měsíčně, počítejte s tím, že po ukončení spolupráce s linkbuilderem jich „pár desítek až stovek odpadne“ – pokud v nákupech nebudete pokračovat. O faktorech, které ovlivňují úspěšnou linkbuildingovou kampaň si můžete přečíst ve 3. kapitole: Jak navrhnout linkbuildingovou kampaň.
Nutno zmínit, že linkbuilding má vliv nejen na viditelnost v SERPu (stránka s výsledky hledání ve vyhledávačích), ale daleko za něj.
Obsah
ToggleDíky linkbuildingu, tedy hlasům, které přicházejí na web dochází ke:
Uvedu pouze pár příkladů:
Linkbuilding může mít kromě výše zmíněného také vliv na to, jak je podnikání na trhu vnímáno. Tento „benefit“ linkbuildingu je většinou upozaděn daleko za potřebu „ovlivnit vyhledávač“. Nebo se na něj úplně zapomene.
Kromě možnosti ovlivnit vyhledávače máte díky linkbuildingu šanci:
Například:
Líbilo? Mě čtení z knížky moc. Pokud vám to nestačí, určitě si ji kupte, stojí za to.
Předchozí díly:
Po předchozí dohodě
Lady Virtual (Míša Vránová Matanelli)
Slavňovice 39, Stádlec
okres Tábor, 391 61, Jihočeský kraj
IČ: 76342280
DIČ: CZ8261013596