Hola v druhé kapitole knížky Ultimate Guide to Link Building od Erica Warda & Garretta Frenche.
Začínáme pěkně zvostra a to otázkou: „Co motivuje vlastníka webových stránek odkazovat na jiný web?“
Od roku 1989 můžeme díky pánovi se jménem Tim Berners-Lee až do současnosti odkazovat na cokoliv, co si zamaneme. Podoby mohou být různé:
Platí jednoduchá zásada, že čím je obsah užitečnější, tím více láká zpětné odkazy. A obráceně. Jaký obsah můžeme vyhodnotit jako užitečný? Třeba oborový blog, na který s radostí přispívají odborníci.
Jasně, každá webové stránka, každý byznys a obor, má jiné výchozí podmínky. Některým webovým portálům padají zpětné odkazy do kapsy sami, některým webům to bohužel tak jednoduše nejde. O to větší snahu a výdrž musí vyvinout. Důležité je nezaměřovat se pouze na komerční informace a produkty. Neobejdete se bez přemýšlení, čím potěšit návštěvníky. Co tu ještě není. Mohou to být třeba:
Ať máte portál, který nemá problémy získávat odkazy nebo musíte bojovat v nezáživném oboru, snažte se být co nejvíce užiteční. Pamatujte, že na stránku s produktem nezískáte odkazy, pokud se nebudete obtěžovat nabídnout něco víc, než konkurence.
Obsah
ToggleLíbí se mi, jak prodejce lamp do projektorů Projektory-lampy.cz nabízí návštěvníkům video návody, jak vyměnit lampu v různých projektorech. Jde tak tomu štěstíčku naproti 🙂 a snaží se být užitečný.
Po předchozí dohodě
Lady Virtual (Míša Vránová Matanelli)
Slavňovice 39, Stádlec
okres Tábor, 391 61, Jihočeský kraj
IČ: 76342280
DIČ: CZ8261013596