Tag Archives: Majestic (MajesticSEO)

Linkbuilding v roce 2016

Rok od roku musíme k získávání zpětných odkazů přistupovat zodpovědněji. Neberte na lehkou váhu, odkud odkaz získáte. I v roce 2016 jsou odkazy…
Pokračujte ve čtení

10 důvodů poklesu Trust Flow nebo Citation Flow

Včera vyšel na blogu Majestic článek od Dixona Jonese: 10 Reasons you might lost Trust Flow or Citation Flow. Pokud tyto metriky sledujete…
Pokračujte ve čtení

Šikovný linkbuilder je výhra

Web vám běží, většinou i funguje. Začali jste přemýšlet nad vhodnou formou propagace. Kromě placené reklamy (PPC) můžete vyzkoušet získávání zpětných odkazů (linkbuilding).…
Pokračujte ve čtení

Souboj Titánů pro SEO analýzu: MajesticSEO vs. Ahrefs

Jste majitelem webu nebo se staráte o přivádění návštěvnosti na web ve firmě? Zřejmě se tedy neobejdete bez šikovného nástroje na analýzu zpětných odkazů.…
Pokračujte ve čtení

Jak na budování zpětných odkazů: Při analýze se řiďte zdravým rozumem

Analýza odkazového profilu vám může pomoci při poražení vašeho konkurenta na poli vyhledávačů nebo při hašení rozdmýchaných problémů. Důležité je vědět, jaká data…
Pokračujte ve čtení