Kuriózních nabídek na ještě kurióznější SEO optimalizace je plný internet. Nedávno jsem našla tuto nabídku „SEO optimalizace pro Váš web“.
Brr, již z toho nadpisu jde mráz po zádech!
A co si můžete dopřát v SEO balíčcích nazvaných Easy, Standard a Profi?
Tak třeba analýzu zdrojového kódu. Přežitek! Takhle ne!
Implementace validních prvků SEO optimalizace. Nerozumím, vy ano?
Vložení klíčových slov do zdrojového kódu. Takže vložím „toto“ klíčové slovo, „tamto“ taky, „něco“ i do hlavičky a bude to? Rozhodně ne!
Vygenerování klíčových slov z nadpisů detailu zakázky či stránky. Představím si pod tím, že stisknu tlačítko generátoru a mám to. Takhle to ale nefunguje!
Registrace do katalogu, 50 ks, 120 ks nebo až 360 ks? Nohy na ramena!
… Nohy na ramena nebo nás Gogole a jeho analytický nástroje Gogole Analytics dožene! 🙂
Zapojení do programu výměnných odkazů? Věřte, že „odvykací program“ z nabízeného „programu“ vám vezme hodně času, energie a peněz.
Vytvoření článků a umístění na 20 serverů? Duplicitní „SEO texty“, kterými již nikoho neobalamutíte? Teď už ale utíkejte!
Marketingová analýza postavená na výsledcích SEO monitoru? Neznám takový zázrak, na základě kterého bych mohla postavit marketingovou analýzu.
A garance umístění na první straně vyhledávačů Google.com a Seznam.cz… Pryč od takové nabídky co nejrychleji můžete!
Vypuknutí nového koronaviru (COVID-19) v tomto roce způsobilo ekonomické, zdravotní i sociální otřesy po celém světě. Vláda a podniky se každý svým způsobem snaží podpořit…