Adam Vrána

Napište mi

Pole označená * jsou povinná

Měním nejen internetové uživatele ve spokojené zákazníky. Jak? Zlepšuji převážně použitelnost webů a tím zjednodušuji cestu návštěvníků za jejich cílem.

Když se to podaří, roste s tím většinou i zákaznická věrnost. A to je oč tu běží. Věděli jste, že prodávat opakovaně vašim současným zákazníkům vás vyjde až pětkrát levněji, než prodávat těm novým?

Proč bych vám měl pomáhat s webem

Začínal jsem jako internetový obchodník a snílek. To se psal rok 2004. Vymyslel a navrhl jsem svou vlastní službu ePřání. Od té doby uteklo již hodně vody a já posbíral řadu zkušeností s internetovým marketingem, psaní textů pro různé weby, brand consultingem, obchodem i projektovým řízením.

Od roku 2011 jsem se začal systematicky věnovat disciplíně s tajemnou zkratkou UX – User Experience. Prakticky to znamená, že své návrhy opírám o skutečná data, ne dojmy.

Občas něco napíšu

  1. Co jsem se dozvěděl na školení o freelance podnikání.
  2. Případová studie: Usnadněte lidem cestu jak se stáv vašimi zákazníky, prezentaci najdete i na webu LadyVirtual.cz
  3. Prezentace: Jak prodávat kvalitu online – ABC dieta, prezentaci najdete i na webu LadyVirtual.cz
  4. Prezentace: Studie českých e-shopů 2011, prezentaci najdete i na webu LadyVirtual.cz

Naši klienti řekli