Uživatelské testování pomůže odhalit chyby na webu

Investujete hodně prostředků do různých forem reklamy a přivádíte na své stránky velký počet uživatelů, ale bez většího efektu? Uživatelé web opouštějí, aniž by nakoupili nebo zaslali objednávku? Pravděpodobně jsou vaše stránky špatně použitelné.

Prostřednictvím uživatelského testování použitelnosti dostáváte neocenitelnou zpětnou vazbu přímo od reálných uživatelů. Jen ti mohou skutečně odhalit všechny problémy a slabá místa vaší webové prezentace. Každý web by měl sloužit především uživatelům a právě uživatelské testování dokáže včas odkrýt ztrátová místa stránek při jejich běžném používání a ušetřit tak mnoho peněz vynaložených na provoz špatně použitelných stránek.
01

Výhody testování s uživateli

Web otestujeme, označíme problémy a podáme doporučení na jejich odstranění.

02

Vhodný výběr testerů

Testování provádíme na podobné cílové skupině, jakou tvoří vaši zákazníci.

03

Propracovaný scénář

Po konzultaci vypracujeme detailní scénář UT, který bude obsahovat přesný popis úkolů.

04

Zpráva z testování

Po skončení UT od nás obdržíte podrobnou zprávu popisující problémy dle jejich důležitosti.

Proč spolupracovat s námi?

Profesionalita a lidský přístup

Jsme konzultanti a odborníci na SEO a UX. Dočkáte se od nás lidského a individuálního přístupu. Máme za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarali jsme se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.

Jsme tu už nějaký ten pátek

Poradíme vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Máme 10 let zkušeností, používáme selský rozum a odvádíme poctivou práci. Naše projekty a reference mluví za nás.

Máme pro vás nápad

Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.

Naši klienti řekli

01

Výhody testování s uživateli

Použitelnost internetových stránek je pro jejich úspěch klíčovou záležitostí. Pokud se uživatelé na webu ztratí, nepochopí jeho strukturu nebo nedostanou všechny pro ně důležité informace, těžko můžete očekávat, že se déle zdrží, ba dokonce nakoupí nebo objednají.

V prostředí internetu je konkurence vzdálena jen jedno kliknutí, proto nebudou mít důvod na takovém webu déle setrvávat. V takovém případě jste právě poslali jednoho zákazníka svému konkurentovi. Uživatelské testování vám pomůže zvýšit rentabilitu vašeho webu. Váš web komplexně otestujeme, označíme největší problémy a podáme doporučení na jejich odstranění.

Fáze uživatelského testování

  1. Vyjasnění hlavních cílů a poslání internetové prezentace s klientem
  2. Vytvoření detailního scénáře uživatelského testování
  3. Oslovení vhodných kandidátů
  4. Realizace uživatelského testování na relevantním vzorku testerů
  5. Vyhodnocení testování a doporučení na odstranění hlavních chyb
  6. Konzultace a pomoc s odstraňováním nedostatků
02

Vhodný výběr testerů

Uživatelské testování provádíme na podobné cílové skupině, jakou tvoří vaši zákazníci. Vývojáři, webmasteři nebo kamarádi nikdy web plnohodnotně neotestují. Již z podstaty nemohou být objektivní.

Pokud zákaznickou základnu tvoří starší generace, je nutné i uživatelské testování provádět na tomto vzorku testerů. V opačném případě by závěry z uživatelského testování mohly být zkreslující. Každý typ uživatele se na webu chová odlišně. Jinak používá web mladší uživatel, jinak se na internetu chovají ženy a jinak muži.

03

Propracovaný scénář - základ uživatelského testování

Víte, jak lidé hledají vaše služby nebo zboží? My ne. Ale zjistíme to. Společně s vámi si pak ujasníme, jaký dopad na váš byznys mohou mít jednotlivé skupiny slov. A to už je pak jen krok k úpravám struktury webu. Pamatuje, jenom analýza klíčových frází odhalí potenciál důležitých frází či skupin, se kterými byste na svém webu měli počítat.

Analýza klíčových frází slouží jako podklad pro návrh struktury webu nebo pojmenování jednotlivých stránek.

Analýza klíčových frází

Fáze uživatelského testování

Uživatelské testování vede Adam. Ví tak přesně, jak na uživatele působit, aby se cítil přirozeně a jeho chování nebylo ovlivněno nějakými negativními vlivy. Ví na co se při testování zaměřit a hlavně formulovat relevantní závěry plynoucí z uživatelského testování.
04

Zpráva z testování

Po skončení uživatelské testování od nás obdržíte podrobnou zprávu popisující problémy dle jejich důležitosti. Názorně vám pomocí obrázků ukážeme, jaké prvky nebo části stránek dělaly uživatelům největší problémy a kde si nevěděli rady.

Mimoto vám podáme konkrétní doporučení, jak nalezené problémy co nejlépe odstranit, aby vaše webová prezentace byla úspěšnější a efektivnější.

Odevzdáním analýzy naše práce nekončí. Máme zájem na tom, aby hlavní účel testování byl splněn, proto konzultujeme a nabízíme pomoc i při samotném odstraňování nedostatků.

Zeptejte se na uživatelské testování

Máte zájem o spolupráci? Zavolejte 774 508 788, napište: info@ladyvirtual.cz nebo vyplňte kontaktní formulář. Hodinová sazba za uživatelské testování je 1.600 Kč (cena za hodinu bez DPH). Jsme plátci DPH.

Pole označená * jsou povinná

(volitelné)

(volitelné)

Dejte nám prosím vědět, pokud preferujete typ komunikace, termín a čas telefonátu (pokud ho preferujete), atd.